Известие

Collapse
No announcement yet.

Кои са най-добрите свещи за 156 1.8 тс 140 коня 2001 г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    Ми то не съм казал че на ремъка пише алфа ромео, въпроса е за качеството и гаранцията която дава завода производител, пък да ли ще е континетал, гейтс или каквото ще да е.Той и дебитомера е бош, не алфа ромео.Ама е изработен по поръчка на алфа ромео.И с другите части е така ама.Тука на дебитомера ми дават гаранция ака не се лъжа 1 година и то ако съм с оригинален, т.е. хартиен филтър а не с със спортен.Затова си махнах спортния.То не че имаше някаква файда от него ама това друга бира.

    Е чети тука,http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%E5%EC%FA%EA той Любо беше постнал от мануала на колко хиляди е първата смяна ма не мога да го намеря

    ---------- Post added at 02:04 ---------- Previous post was at 01:57 ----------

    Даже съм в грешка не на 5 години ами на 3.
    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...7&postcount=36

    Kолега я само хвърли едно око едно око и виж дали това е целият ангренажен комплектhttp://www.onderdelenstore24.nl/alfa...3-tandriemset# ,изчетох темата която ми пусна,разбрах че се сменя и вариатор и водна помпа.Какво представлява тоя вариатор като изображение и трябва да сменя и пистовия и балансиращи нали.Пистовия на колко ролки е,и балансиращия на колко ролки е,ако въобще са на ролки.Иначе ангренажния комплект е на Континентал за 92 евра,ама като гледам е само ремъка за толкова,тия на Бош са с по две ролки,а най-отдолу на Hepu има и водна помпа всичко за 188 евро,само не им дават пробега колко им е.Иначе като времетране на работа за смяна на всичко имаш ли идея колко са протаква.Имам един приятел държи голям сервиз,аз само с него работа,но ако не знам кое колко струва,и колко трае като времетраене на работа,направо ме чеши двойно
    Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 15:54.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Така са бе човек, така си вървят.Няма да намериш само платинени или само иридиеви.Вземай смело Дензо, не се харчи излишно за NGK, и без това това което ще купиш от магазина не е това което слагат в завода.
      Този въпрос ми се върти в главата, къде могат да се намерят истински НЖК и Денсо в България, в ибей читави ли са? Става въпрос за свещи и кабели.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
        Този въпрос ми се върти в главата, къде могат да се намерят истински НЖК и Денсо в България, в ибей читави ли са? Става въпрос за свещи и кабели.

        Бих ти препоръчал да не взимаш нищо от ибей.Освен колегите да ти препоръчат някой доставчик от който са доволни па било то и интернет магазин.Лошото е че при нас пазара е залят с ментак.Дали ще ги вземеш от Аутодата или Евро 07,за мен камиона от китай който идва при нас е единА и за справка В Холандия Дензото на нормална цена е 30 евро,ама орджиналдъ,още не съм попадъл тука на чаркуля ментаци.8x30=240 евра,ако си готов да дадеш 580 лв за оригинални свещи

        Сега са на голяма промоция 8-те за 90 евро,аз за това им се хвърлям
        Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 15:56.
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
          Kолега я само хвърли едно око едно око и виж дали това е целият ангренажен комплектhttp://www.onderdelenstore24.nl/alfa...3-tandriemset# ,изчетох темата която ми пусна,разбрах че се сменя и вариатор и водна помпа.Какво представлява тоя вариатор като изображение и трябва да сменя и пистовия и балансиращи нали.Пистовия на колко ролки е,и балансиращия на колко ролки е,ако въобще са на ролки.Иначе ангренажния комплект е на Континентал за 92 евра,ама като гледам е само ремъка за толкова,тия на Бош са с по две ролки,а най-отдолу на Hepu има и водна помпа всичко за 188 евро,само не им дават пробега колко им е.Иначе като времетране на работа за смяна на всичко имаш ли идея колко са протаква.Имам един приятел държи голям сервиз,аз само с него работа,но ако не знам кое колко струва,и колко трае като времетраене на работа,направо ме чеши двойно
          Това от линка е ангренажния комплект + водна помпа.
          При 1,8 баланс ремък няма.
          Вариаторът:


          се намира между смукателния разпределителен вал и ангренажното му колело.

          Не е необходимо да се сменя освен ако не се е разтракал (колата работи като дизел).


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Това от линка е ангренажния комплект + водна помпа.
            При 1,8 баланс ремък няма.
            Вариаторът:


            се намира между смукателния разпределителен вал и ангренажното му колело.

            Не е необходимо да се сменя освен ако не се е разтракал (колата работи като дизел).

            Колега Благодарско,за работа като дизел за сега нямам такива наблюдения,обаче откъм ролките идва,някакъв шум,като чукане на пръв поглед,но като дигнеш капака и се заслушаш,по скоро е жулене,все едно ролката докато се върти търка в друг метал.Май че идва от към пистовия,поне така го долавям.Това да ли не въпросния вариатор,да са е разтракал?
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • #36
              Въппросният вариатор е на колелото на ангренажния ремък и не се вижда.На пистовия сассамо хидравличната помпа, алтернатора, и компресора на климатика.Когато вариатора се разтрака, трака като дизелов мотор.Ако след 5-6 сек спре няма страшно, но ако трака във всички обороти значи е за смяна.Това което ти жули може да е някоя от шайбите които ти описах или обтяжната ролка на пистовия.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #37
                Свали пистовия ремък, запали мотора и чуй, дали го има въпросния звук.
                В мрежата ще намериш много клипове със звук от износен вариатор.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Въппросният вариатор е на колелото на ангренажния ремък и не се вижда.На пистовия сассамо хидравличната помпа, алтернатора, и компресора на климатика.Когато вариатора се разтрака, трака като дизелов мотор.Ако след 5-6 сек спре няма страшно, но ако трака във всички обороти значи е за смяна.Това което ти жули може да е някоя от шайбите които ти описах или обтяжната ролка на пистовия.

                  Кои шайби,че в нито един от постовете ти няма описание за шайби.И ако жули обтяжна ролка или шайба,може ли да стане беля или да си свиркам и карамМежду другото и имах същото жулене на бившата ми кола ауди А3 1.9 тdi,пак беше от към ролки.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #39
                    Може да блокира някоя ролка и да се скъса пистовия ремък.Вариатора е закрепен за ангренажната ролка на смукателния разпр вал не се вижда трябва да се махне капака на клапаните.
                    https://www.drive2.ru/l/4155856/
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      Може да блокира някоя ролка и да се скъса пистовия ремък.Вариатора е закрепен за ангренажната ролка на смукателния разпр вал не се вижда трябва да се махне капака на клапаните.
                      https://www.drive2.ru/l/4155856/

                      Ясно разбрах,утре ще я запала да вида какво е положението,че си мисля че това не е постоянно и е само понякога и то когато е загряла.
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #41
                        Колеги,току що я запалих,бях любопитен,оставих я да загрее до 60 градуса,нямаше нито чукане,нито жулене от към ролки,явно нещата са наред,правиго от време на време при загряло положение.Обаче май,че вариатора е за смяна,но не е сигорно понеже в момента е със такова скапано масло може и от там да трака като дизел.Скоро я чака кастролеско 10w 60,или може и направо селения 10w 60 racing да му шибна и тогава ще се заслушам в работата на матору
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • #42
                          Когато тръгне да се износва вариаторът обикновенно изтраква само при палене за 2 - 3 секунди и после утихва. Ако е в по-напреднал стадий на износване, "дизеловият звук" си го има постоянно.

                          Ето това е моят нов вариатор, преди да му се закачи ангренажното колело отгоре:



                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Когато тръгне да се износва вариаторът обикновенно изтраква само при палене за 2 - 3 секунди и после утихва. Ако е в по-напреднал стадий на износване, "дизеловият звук" си го има постоянно.

                            Ето това е моят нов вариатор, преди да му се закачи ангренажното колело отгоре:


                            За колко пари го взе,и какъв пробег му дават по принцип
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #44
                              Ето тук са цените:

                              http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=392

                              За пробега - няма ясно казано никъде.
                              60 - 100 К - там някъде.
                              Вариатърът не е нещо, което да предизвика поразии поради което да трябва да се сменя по график. Като се разтрака - нов.
                              Някои го рециклират по един или друг способ, но аз не съм привърженик на половинчати работи.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Ето тук са цените:

                                http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=392

                                За пробега - няма ясно казано никъде.
                                60 - 100 К - там някъде.
                                Вариатърът не е нещо, което да предизвика поразии поради което да трябва да се сменя по график. Като се разтрака - нов.
                                Някои го рециклират по един или друг способ, но аз не съм привърженик на половинчати работи.
                                To и аз така,ако не е нещо много скъпо направо ново.Иначе пък двигатела си бачка равномерно,ще видиме с новото масло как ще е.Спомням си един келеш като ми доля литър и половина 5w 30 на 15 годишния дизеляк,и то куча марка 5w 30 така тракаше,че имам чуството че всеки момент ще блокира.После го смених с 5w 40 Castrol turbo disel,толкова тихо заработи че чак ми правеше кефа да го слушам
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X